Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Επιστολή Αλέκου Αθανασιάδη

Παραθέτω την επιστολή του Αλέκου Αθανασιάδη που αναφέρεται στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της 15/9 και στα σχόλια μου. Το μέιλ του site μου κάνει τελευταία νερά. Είναι προτιμότερο να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω του  yprokopiou@gmail.com. (το έχω ήδη αλλάξει στο "επικοινωνία")

Για όσους δε γνωρίζετε την υπόθεση: ξεκινήστε διαβάζοντας το άρθρο Συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΕΟΜ στις 15/9. Πολλά Μποφόρ.

Σχετικά με τα όσα συνέβησαν εντός της αιθούσης ο Αθανασιάδης έχει δίκιο αλλά δε θέλησα να τα σχολιάσω. Σχολίασα μόνο ότι οδήγησε στην "έκρηξη" την Αγγελική και επαναλαμβάνω ότι θεωρώ τελείως άδικη την κατηγορία πως η Αγγελική δρα με σκοπό προσωπικά οφέλη. Μια κατηγορία που για μένα ξεπερνά τη "λεπτή κόκκινη γραμμή". Δεν ξέρω πόσο εξυπηρετεί η δημοσιοποίηση της κόντρας με λεπτομέρειες. Να μου επιτρέψει ο Αλέκος να αμφιβάλλω διότι ενδέχεται να οδηγηθούμε σε ένα γαϊτανάκι δημοσίων αντεγκλήσεων και άκρη δε θα βγει. Ωστόσο δεν παραγνωρίζω ότι πρώτος υπεύθυνος αυτής της υπόθεσης είμαι εγώ αν και πάλι το ίδιο θα έκανα για κάποιον που νιώθω πως βάλλεται άδικα.

Όσο αφορά στις "κατηγορίες" Αγγελικής κατά Αλέκου: προσωπικά δεν έδωσα καμιά σημασία διότι έγραψα πως μετά την έκρηξη "χάθηκε η μπάλα". Όταν κάποιος βγαίνει εκτός εαυτού δεν υπάρχουν κανόνες. Και θα φωνάξει και θα εκστομίσει βαριές εκφράσεις και κατηγορίες προς όλους. Δε σημαίνει όμως ότι όντας νηφάλια θα συνεχίσει να τις υποστηρίζει. Και εγώ δε νομίζω ότι πρέπει να κρίνω κάποιον από αυτές τις στιγμές του.

Είπα κατ' ιδίαν στον Αλέκο ότι μπορεί να σκοτώνονται μέσα στην ΕΟΜ, μπορεί εγώ συνέχεια να γκρινιάζω για πολλές αποφάσεις του Δ.Σ, προσωπικά όμως θεωρώ πολύ σημαντικό ότι τόσα χρόνια δεν έχουν ακουστεί κατηγορίες για διασπάθιση χρήματος. Και ο Αλέκος και ο οποιοσδήποτε εκεί μέσα έχει την εμπιστοσύνη όλων μας για τα κίνητρα των επιλογών του.

Αλέκος και Αγγελική θα είναι και πάλι υποψήφιοι και τα ...odds λένε ότι θα ξαναβγούν και μάλιστα εύκολα. Οι αναγνώστες ας γνωρίζουν ότι δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο μέσα σε συμβούλια να ακούγονται ακόμα και υβριστικοί χαρακτηρισμοί. Επειδή μίλησα κατ' ιδίαν και με τους δύο, σας διαβεβαιώνω ότι αν και έχουν αρκετές διαφωνίες, στα περισσότερα ακολουθούν κοινή γραμμή κάτι που το παραδέχονται και οι ίδιοι. Στο χέρι τους είναι να καταφέρουν να συνυπάρξουν.

Αγαπητέ Γιάννη

Σου έστειλα άμεσα μιαν απάντηση σχετικά με τα σχόλιά σου για την επίμαχη συνεδρίαση του ΔΣ της 15/9, αλλά ενημερώθηκα ότι δεν την έλαβες στο site σου. Σήμερα, μερικές μέρες αργότερα, διαπιστώνω ότι η κατάσταση ολοένα γίνεται σοβαρότερη με καθημερινές συζητήσεις σε "πηγαδάκια" και ανέντιμες εναντίον μου κατηγορίες που διαδίδονται από συγκεκριμένα άτομα και στις οποίες μόνο τηλεφωνικά μπορώ να απαντώ σε όσους έχουν το θάρρος να επικοινωνούν μαζί μου γιατί αδυνατούν να τις πιστέψουν. Επιπλέον, τα δικά σου σχόλια άφησαν σαφείς εναντίον μου αιχμές και δημιούργησαν άσχημες εντυπώσεις  για το πρόσωπό μου. Επειδή  βρίσκομαι μακριά από την Αθήνα και, ως εκ τούτου,  δεν μπορώ να απαντώ άμεσα σε όσα διαδίδονται, ενώ η πιθανή σιωπή μου θα μπορούσε να εκληφθεί έμμεσα σαν παραδοχή των όσων ακούγονται, αποφάσισα να σου στείλω αυτήν την επιστολή για να  επισημάνω ορισμένα στοιχεία που πιθανόν αγνοείς ή έχεις μονομερή πληροφόρηση και να γίνουν γνωστά και σε όσους διαβάζουν το site σου.

Α. ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΣ 15/9/10

Στα 30 και πλέον χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά της ΕΟΜ , όλοι ξέρουν ότι ποτέ δεν κρύφτηκα, ποτέ δεν σταμάτησα να στηλιτεύω τα κακώς κείμενα, ποτέ δεν δίστασα να τα βάλω με τον οποιονδήποτε αν ένιωθα ότι εξαιτίας του επαπειλείται το συμφέρον και το κύρος της ΕΟΜ. Με τη στάση μου αυτή δημιούργησα και εχθρούς, αλλά πολλούς περισσότερους φίλους, οι οποίοι με εμπιστεύονται και στις ΓΣ και στα ΔΣ όσες φορές χρειάστηκε. Το κυριότερο είναι ότι και εγώ έχω τη συνείδησή μου ήσυχη και εκείνοι ξέρουν ότι , ακόμα και αν κάνω κάτι λάθος , αυτό δεν θα είναι από πρόθεση ή από υστεροβουλία. Όλοι ξέρουν ότι ποτέ δεν επεδίωξα τίτλους ή αξιώματα, ποτέ δεν έβαλα το προσωπικό συμφέρον πάνω από το κοινό. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου, καλή, κακή, ρομαντική, εκτός εποχής, χαρακτήρισέ την όπως θέλεις, αλλά δεν αλλάζει ούτε πρόκειται να αλλάξει. Στη φιλοσοφία αυτή  δεν χωρούν ορισμένες ενέργειες, όπως, ενδεικτικά, σου αναφέρω.
α) να προτείνω, ενώ είμαι μέλος του ΔΣ, να επιδοτηθούν αποστολές όπου συμπεριλαμβάνομαι και εγώ, επιπλέον δε να θέσω  διαφορετικά κριτήρια αξιολόγησης για τις επιδοτήσεις, τοποθετώντας τον εαυτό μου στην κατηγορία των σίγουρα επιδοτούμενων.
β) να προτείνω, σαν μέλος του ΔΣ, ανακαίνιση των γραφείων της ΕΟΜ με κόστος 80000 ευρώ, τα οποία δεν υπάρχουν και, επειδή δεν υπάρχουν, να προτείνω να πάρει η ΕΟΜ δάνειο γι' αυτά.
γ) να προτείνω συνέντευξη τύπου για δημοσιογράφους με κόστος 10000 ευρώ.
δ) να πριμοδοτούμαι από τον πρόεδρο της ΓΣ, ο οποίος από τη χαρά του που βρήκε τον κατάλληλο άνθρωπο και τη λαχτάρα του να μη χαθεί, προτρέπει τους αντιπροσώπους να με ψηφίσουν ---και ακούει, δικαίως όπως και ο ίδιος συνειδητοποιεί αργότερα, τα παράπονα άλλων συνυποψηφίων για την πριμοδότηση αυτή---, προκειμένου να βοηθήσω στη διάδοση του μπριτζ στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο και αντ' αυτού να δηλώνω στο πρώτο κιόλας ΔΣ "πήρα τους περισσότερους σταυρούς και απαιτώ να γίνω Γεν. Γραμματέας"
ε) ενώ βλέπω την ανάγκη για εκλογές, να δηλώνω επιμόνως και ειρωνικά ότι θα εξαντλήσω το 3μηνο που μου δίνει το καταστατικό και δεν θα προκηρύξω εκλογές στην τακτική ΓΣ του Οκτωβρίου, αλλά σε άλλη έκτακτη, αδιαφορώντας για την ταλαιπωρία και τα έξοδα των εκπροσώπων της επαρχίας.
Υπάρχουν πολλά που θα μπορούσα να σου αναφέρω ακόμη, για το πώς "πονάει" ο καθένας τα χρήματα και το κύρος της ΕΟΜ, αλλά δεν υπάρχει λόγος. Δεν είναι υποχρεωτικό όλοι οι άνθρωποι να σκέφτονται το ίδιο. Όταν όμως στο επίμαχο ΔΣ άκουσα από τη φίλη σου Αγγελική για 3η φορά να επιμένει στην εξάντληση του 3μηνου μέχρι τις εκλογές με την όποια "υπηρεσιακή κυβέρνηση" ,  η αντίδρασή μου ήταν να κάνω μια νύξη για το Σαν Ρέμο. Άκαιρη θα μου πεις? Το δέχομαι. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν ήταν "άδικη επίθεση" ούτε "εξώφθαλμα ψεύτικη κατηγορία", όπως τη χαρακτηρίζεις . Μια νύξη ήταν και τίποτε περισσότερο.

Β. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ

Δηλώνεις ότι είσαι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε άδικες επιθέσεις. Όμως δεν αναφέρεις τίποτε από όσα επακολούθησαν, ενώ ήσουν αυτόπτης μάρτυρας και άκουσες "πράματα και θάματα" που δεν νομίζω να εκτιμάς ότι δεν αποτελούν άδικη επίθεση εναντίον μου. Και τι σημαίνει αυτό που γράφεις "εκνευρίζεται εύκολα"? Δηλαδή, αν ο καθένας που εκνευρίζεται κάνει όσα είδες, τι θα έπρεπε να κάνω εγώ αν δεν ήμουν ήπιος και δεν κρατούσα την ψυχραιμία μου, μετά τα όσα εκστόμισε ουρλιάζοντας εναντίον μου? Θέλεις για το "αλήτης", θέλεις για το "να πεθάνω γιατί αυτό παθαίνουν όσοι τα βάζουν μαζί της" , θέλεις για το " να πέφτω από τις σκάλες"? Ή για τα επόμενα που θα αναφέρω παρακάτω στο τμήμα Γ? Είναι αυτή στάση μέλους εν ώρα ΔΣ της ΕΟΜ? Και τη δικαιολογείς επειδή είναι παρορμητική?  Λυπάμαι που την καλύπτεις, αλλά νομίζω ότι αυτά έπρεπε πρώτα να στηλιτεύσεις , αφότου αποφάσισες να πάρεις θέση.

Γ. ΤΟ ΖΟΥΜΙ -ΟΙ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ

Όταν για πρώτη φορά η Αγγελική ωρυόμενη είπε ότι όλα αυτά τα κάνω "γιατί ήθελα να δώσω 50000 (ή 5000, δεν θυμάμαι ακριβώς) στον Γεροντόπουλο και ότι θέλω να  φάω μαζί με τον Κούμενο τα λεφτά των πανευρωπαϊκών" αιφνιδιάστηκα τόσο πολύ και δεν αντέδρασα γιατί το θεώρησα κακόγουστο αστείο. 'Οταν όμως από την επόμενη και μέχρι σήμερα πληθαίνουν οι διαβεβαιώσεις οτι " μα καλά δεν ξέρεις? όλη η Ελλάδα βοά ότι θέλετε να βγάλετε λεφτά από τους Πανευρωπαϊκούς και γι΄αυτό τους κυνηγάτε να τους διοργανώσετε ", το αστείο σταμάτησε να είναι αστείο και ίσως θα πρέπει να επιληφθούν άλλα όργανα. Είμαι 56 χρονών και το πρώτο που έχω να καυχιέμαι με περηφάνια είναι ότι ο οποιοσδήποτε με ξέρει μου εμπιστεύεται με κλειστά μάτια οποιοδήποτε ποσό χωρίς να φοβάται ότι θα μπορούσα να καταχραστώ έστω και 1 ευρώ. Δεν θα επιτρέψω σε οποιονδήποτε να με κατηγορεί για κάτι που "ΘΑ ΓΙΝΕΙ" και χωρίς κανένα στοιχείο, τη στιγμή μάλιστα που δεν έχω εμπλακεί σε καμιά συζήτηση ή διαπραγμάτευση για ο,τιδήποτε αφορά το 2012. Αν μπορείς, βοήθησε να σταματήσει αυτό πριν οδηγηθούμε σε αδιέξοδα.
Θα σου επαναλάβω αυτά που είπα στο ΔΣ της Κυριακής και αποτελούν την πάγια θέση μου από τότε που ο Πρόεδρος Ronna προέκρινε το Πόρτο Καρράς. Σαν εκπρόσωπος του μπριτζ της Θεσσαλονίκης θέλω να πάρουμε τους αγώνες γιατί το μπριτζ της Θεσσαλονίκης θα είναι πολύ ωφελημένο, τη χρονιά μάλιστα του εορτασμού των 100  ετών από την απελευθέρωση της πόλης. Σαν Έλληνας μπριτζέρ θέλω να πάρουμε τους αγώνες. Όμως σαν μέλος ΔΣ της ΕΟΜ (αν είμαι) ποτέ δεν θα συναινέσω να πάρουμε τους αγώνες αν δεν είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότησή τους και το ότι η ΕΟΜ  δεν θα διακινδυνεύσει να ζημιωθεί οποιοδήποτε ποσό.
 

Σε ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία και είμαι στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρινιστική λεπτομέρεια.


Αλέξ. Αθανασιάδης